Binnen 1-3 werkdagen na aankoop nemen wij contact met u op om de levering in te plannen.

 

Er zijn 3 mogelijkheden voor levering.

– u komt de bestelling zelf afhalen
– via onze eigen transport dienst
– middels een nader te bepalen externe partij 

In beginsel is de levering tot aan de eerste drempel.
In geval wij zelf leveren kunnen wij u helpen het meubel op een specifieke (mits mogelijk) plaats te zetten. Wij vragen u dan wel om ervoor te zorgen dat er extra hulp aanwezig is. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade na de drempel.

 

De klant is niet thuis

Als de u ondanks een afleverafspraak toch niet thuis bent proberen wij u telefonisch te bereiken, mocht dat niet lukken nemen wij de goederen weer retour naar de zaak. De extra hierdoor ontstane kosten worden aan u doorberekend. U dient tijdens het maken van een afspraak voor aflevering aan te geven of afgeven bij de buren mogelijk is.

 

Aflevertijdstip

– Komen wij zelf leveren dan zullen wij bij het maken van de afspraak voor levering een tijdbestek van 2 á 3 uur aangeven.
– In geval van levering door een transportbedrijf ontvangt u van ons uiterlijk een dag voor levering een mail met de gegevens van het transportbedrijf. U kunt dan op de dag van levering vanaf 8.00 uur telefonisch contact met hun opnemen. Zij kunnen u dan aangeven hoe laat ze bij u komen leveren.

 

Belangrijk bij afleveren meubels
Wij gaan ervan uit dat we het meubel met een dolly/meubelhondje kunnen leveren.
Bij levering van grote meubelstukken is het belangrijk dat u ons vooraf informeert wanneer er sprake is van belemmeringen in de doorgang. Bijvoorbeeld een te kleine lift, trappen, kleine bochten en/of andere obstakels.
In het geval er extra kosten ontstaan vanwege bovengenoemde zaken (en soortgelijke) bent u als klant aansprakelijk indien u dit niet duidelijk heeft aangegeven/gecommuniceerd.

 

Kosten voor levering
Alle producten worden gratis geleverd tenzij anders aangegeven

 

 

 

RETOUREN



De mogelijkheid van retourzending geldt gedurende 30 dagen. Indien er meer dan 30 dagen zijn verlopen sinds je aankoop, kunnen we je geen ruil of terugbetaling aanbieden.

Alleen ongebruikte artikelen die zich in dezelfde staat bevinden als waarin je ze hebt ontvangen, komen in aanmerking voor een retour. Het artikel moet ook in de originele verpakking worden teruggestuurd.


Artikelen die niet kunnen worden geretourneerd:
* cadeaubonnen
* downloadbare softwareproducten

Om je retour te verwerken, hebben we een aankoopbon of een bewijs van je aankoop nodig.


In bepaalde gevallen wordt slechts een gedeelte van de prijs terugbetaald: (indien van toepassing)

* Artikelen die zich niet in hun oorspronkelijke staat bevinden, beschadigd zijn of waarvan onderdelen ontbreken en waarbij dit niet aan ons te wijten is
* artikelen die niet binnen een periode van 30 dagen na levering worden teruggestuurd.


Terugbetalingen (indien van toepassing)


Na ontvangst en inspectie van de teruggezonden artikelen, sturen we je via e-mail een ontvangstbevestiging. We laten je ook weten of we je terugbetaling hebben goedgekeurd of geweigerd.
Als we je terugbetaling goedkeuren, wordt deze verwerkt en binnen een bepaald aantal dagen automatisch via je creditcard of je oorspronkelijke betalingsmethode verrekend.



Verlate of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)


Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening.
Neem dan eventueel contact op met de uitgever van je creditcard. Het kan even duren voor je terugbetaling te zien is.
Als dat niet het probleem is, neem dan contact op met je bank. Vaak is er tijd nodig om een terugbetaling te verwerken.
Heb je dit gedaan, maar heb je je terugbetaling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@mofasa.nl.


Geschenken


Als het gaat om een artikel dat specifiek als cadeau gekocht is en rechtstreeks naar jou is verstuurd, ontvang je een tegoed voor de waarde van het teruggestuurde artikel. We sturen je een cadeaubon zodra we het teruggestuurde artikel hebben ontvangen.

Indien het artikel bij aankoop niet als cadeau is aangemerkt of de gever het artikel eerst zelf in ontvangst heeft genomen en pas daarna aan jou heeft gegeven, betalen we het artikel terug aan diegene die het jou gegeven heeft en krijgt diegene dus bericht dat je het hebt teruggestuurd.


Verzending


Om je artikel terug te sturen, moet je het verzenden naar Oude kerkstraat 12B , Etten-leur, Noord-Brabant, 4878AA, Nederland.

De verzendkosten voor het terugsturen van het artikel zijn voor jouw rekening. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Wanneer je een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten in mindering gebracht van je terugbetaling.

Hoe lang een vervangend artikel naar jou onderweg is, hangt af van meerdere variabelen en is dus niet in absolute termen te duiden.